10 Alimente care te ajuta sa slabesti

  • Andreea Stanescu
  • 6 Sep 2017
  • 4

10 Alimente care te ajuta sa slabesti

Vrei sa slabesti si nu stii ce sa mananci? Iti recomandam 10 alimente care te pot ajuta sa slabesti rapid.
Daca nu stiai caloriile sunt diferite!
Mancarurile se metabolizeaza diferit in organism in functie de tipul caloriilor.
Ele pot avea efecte foarte diferite asupra senzatiei de foame, asupra hormonilor si a numarului de calorii pe care le ardem.
Aici avem o lista cu cele mai recomandate 20 de feluri de mancare pentru slabit:


1. Oua intregi: Pana acum toata lumea vorbea de oua ca sunt bogate in colesterol, ca se recomanda evitarea consumului zilnic,etc.

Surpriza! Noi studii arata ca ouale nu afecteaza negativ colesterolul din sange si nu provoaca atacuri de inima! Mai mult... ele sunt printre cele mai bune alimente pe care le puteti manca atunci cand vreti sa slabiti. Sunt bogate in proteina,grasimi sanatoase si sunt foarte satioase, facandu-te sa te simti satul cu o cantitate foarte mica consumata.

Un studiu efectuat la 30 de femei supraponderale a aratat ca, consumul de oua la micul dejun in loc de covrigi a dus la un consum mult mai mic de mancare in urmatoarele 36 de ore.

Alt studiu de 8 saptamani ne arata ca ouale consumate la micul dejun duc la scaderea in greutate cu o dieta limitata in calorii comparativ cu covrigii.

Ouale sunt de asemenea incredibil de nutritive si va pot ajuta sa obtineti toate substantele nutritive de care aveti nevoie intr-o dieta cu continut redus de calorii. Aproape toate substantele nutritive se gasesc in galbenusul oului.

2. Legumele verzi: In aceasta categorie includem salata verde,napii,spanacul,rucola si cam orice legume verzi. Acestea au cateva proprietati care le fac perfecte pentru o dieta de slabit. Sunt sarace in calorii si carbohidrati dar foarte bogate in fibre.

Consumand legume verzi cresti volumul meselor tale fara a creste volumul de calorii. Numeroase studii arata ca mesele si dietele cu densitate redusa de energie fac ca oamenii sa manance mai putine calorii in general

Legumele verzi sunt de altfel incredibil de hranitoare si contin foarte multe vitamine,minerale, antioxidanti si calciu care se pare ca ajuta la arderea grasimilor.

3. Somonul: Somonul este foarte sanatos si satios, pastrand senzatia de plin pentru cateva ore cu un continut foarte mic de calorii. Somonul contine proteine de foarte buna calitate, grasimi sanatoase si nutrienti importanti!

Pestele si fructele de mare in general contin o cantitate considerabila de iod, nutrient necesar in buna functionare a tiroidei care este foarte importanta in mentinerea functionarii normale a metabolismului.

De asemenea somonul contine si acizi grasi Omega 3 care s-a dovedit ca ajuta la reducerea inflamatiei, care este cunoscuta ca joaca un rol major in obezitate si bolile metabolice.

Macroul, pastravul, sardinele, heringul si alte tipuri de peste uleios sunt de asemenea excelente!

4. Legume Crucifere: Legumele crucifere includ broccoli, conopida, varza si varza de bruxel. Ca orice alte legume ele sunt bogate in fibra si te satura foarte bine.

Mai mult de atat...aceste tipuri de legume tind sa contina un continut decent de proteina.

Ele nu sunt la fel de bogate in proteine ca alimentele de origine animala, dar sunt mult mai bogate decat majoritatea legumelor

Continand o combinatie de proteine si fibre, legumele crucifere sunt perfecte pentru cei care vor sa slabeasca.

Aceste legume sunt bogate in substante anti-cancerigene!

5. Carne de vita macra si piept de pui: Carnea procesata este nesanatoasa pentru organism dar studiile arata ca riscul de boli de inima sau diabet nu poate creste atunci cand consumam carne rosie neprocesata!

2 studii recente spun ca nu exista nici o corelatie intre consumul de carne rosie si cancerul la femei, insa exista o corelatie foarte slaba intre consumul de carne rosie si cancerul la barbati.

Carnea este un aliat in lupta contra kilogramelor in plus datorita nivelului foarte mare de proteine pe care il contine. Proteinele sunt cel mai satios ingredient din carne iar alegerea unei diete bogate in proteine te ajuta sa arzi intre 80 si 100 de calorii pe zi

Studiile au aratat ca prin cresterea consumului de proteine la 25-30%, poate reduce poftele cu 60%, iti reduce si poftele de mancare nocturne la jumatate si te ajuta sa slabesti cu jumatate de kilogram pe saptamana...trebuie doar sa adaugi proteine in dieta ta.

Daca tii o dieta saraca in carbohidrati atunci nu ezita sa mananci carne grasa, dar daca tii o dieta moderata in carbohidrati alegerea carnii slabe te poate ajuta in lupta cu kilogramele in plus.

6. Cartofi fierti: Cartofii albi au cateva proprietati care le fac mancarea perfecta pentru un regim de slabire dar si pentru o sanatate optima! Ei contin o gama foarte variata de nutrienti, cate putin din tot ce avem nevoie.

In trecut au existat cazuri cu oameni care au supravietuit doar cu cartofi pentru o lunga perioada de timp datorita substantelor nutritive continute de acestia.

Sunt foarte bogati in potasiu, un nutrient care joaca un rol foarte important in controlul tensiunii arteriale. Pe o scara numita scara satietatii care masoara cat de satioase sunt diferite alimente, cartofii sunt pe primul loc.

Mancand cartofi fierti te vei simtii plin si nu vei mai simtii nevoia sa mananci la ore nepotrivite.

7. Tonul: Tonul este alt fel de mancare sarac in calorii dar foarte bogat in proteine. Este un peste macru, nu o sa gasesti prea multa grasime in el.

Tonul este popular printre body-builderi si modele de fitness care tin regim cu el deoarece este o modalitate foarte buna de a pastra nivelul de proteine ridicat si nivelul de calorii si grasimi scazut.

Pentru regim alege tonul in apa, nu pe cel in ulei!

8. Fasolea si legumele: Anumite tipuri de fasole si legume pot fi benefice pentru slabit, cum ar fi lintea, fasolea neagra, fasolea rosie si altele.

Aceste mancaruri tind sa fie bogate in proteine si fibre, nutrienti care le fac foarte satioase.De altfel ele contin si amidon natural care s-a dovedit stiintific ca ajuta la slabit.

9. Supele: Asa cum am spus si mai sus, mesele si dietele cu o densitate scazuta a energiei tind sa faca oamenii sa manance mai putine calorii. Cele mai multe mancaruri cu densitate scazuta de energie contin multa apa, ca vegetalele si fructele.

Dar poti adauga si tu apa mancarii tale...facand supa.

Cateva studii arata ca mancand exact aceeasi mancare, preparata cu apa ca supa sau ciorba in loc de a o prepara ca mancare solida, te face sa te simti plin si sa consumi semnificativ mai putine calorii.

10. Branza de vaca: Produsele lactate tind sa fie bogate in proteine. Una dintre cele mai bune produse lactate pentru slabit este branza de vaca, fiind practic doar proteina si continand foarte putini carbohidrati si grasimi.

Mancand foarte multa branza de vaca vei creste nivelul de proteine din organism si te vei simtii satul cu o cantitate relativ mica de calorii.

Produsele lactate sunt bogate in calciu, care s-a dovedit a fi benefic in procesul de slabire.

Daca doriti sa accelerati procesul de ardere a grasimilor si cautati rezultate garantate in timp scurt puteti incerca pe langa dieta si un supliment alimentar pe baza de otet de mere concentrat sub forma de capsule care ajuta la accelerarea metabolismului si arderea grasimilor!

(4) Comentarii

Flore15 Noi 2017Raspunde

Am 8 zile de cand tin un regim bazat pe aceste 10 alimente si ma simt foarte bine. Am mult mai multa energie pe timpul zilei, nu mai simt nevoia de nenumarate cafele ca sa stau treaza! In plus am slabit 3,5 kilograme, singura problema pe care o inampin este pofta de dulce!

Rusu Mihaela11 Dec 2017Raspunde

da mersi ne ajuta sa slabim dar e greu sa mananci doar astea 10 alimente

Cryss21 Ian 2018Raspunde

Felicitari pentru articolele minunate! E imposibil sa nu slabesti daca urmezi sfaturile de aici.

Alina Cristescu17 Mar 2018Raspunde

Sfaturile din acest articol sunt oarecum contrare cu ale medicilor dar chiar am cautat si am gasit si eu studiile despre care vorbiti voi aici. Chiar am sa incerc sa tin un mic regim doar cu alimentele de aici sa vad care sunt rezultatele.

Posteaza un comentariu!