Exercitii de slabit cu mingea


April 9, 2017 Facebook Twitter LinkedIn Google+ Exercitii de slabit


Exercitii de slabit cu mingea

Exercitii de slabit cu mingea. Imagini si Video. O simpla minge de fitness te poate ajuta la un antrenament complet al abdomenului. Iata cum poti să obţii un abdomen plat la tine acasă doar cu mingea de fitness!
Mingea de fitness, folosită mai întâi de kinetoterapeuţi pentru recuperarea pacineţilor cu răni la probleme ortopedice, a intrat rapid în sălile de fitness fiindcă face orice antrenament mai eficient.

De ce ar trebui să foloseşti o minge de fitness, când poţi lucra foarte bine şi pe o suprafaţă plată? Pentru că instabilitatea unei mingi îţi forţează corpul să folosească mai mulţi muşchi pentru menţinerea echilibrului. De obicei, cu mingea de fitness se lucrează în special muşchii abdomenului şi ai spatelui. În plus, ea te ajută să-ţi dezvolţi echilibrul.

Exercitii de slabit cu mingea

Exercitii de slabit cu mingea

Antrenament pentru abdomen plat cu mingea de fitness




Urmăreşte clipul de mai jos pentru a vedea cum să foloseşti mingea de fitness în antrenamentul pentru abdomen. Ai nevoie de numai 12 minute de câteva ori pe săptămână ca să capeţi în scurt timp un abdomen plat, iar o minge de fitness costă de la câteva zeci de lei până la 100 de lei, în funcţie de magazin.

Video Exercitii de slabit cu mingea pentru incepatoare:

În scurt timp vei observa că ai un corp tonifiat şi că depozitele adipoase se topesc sub povara masei musculare
Mingea de fitness este unul dintre cele mai îndrăgite accesorii din sala de sport. Este colorată, mare şi foarte confortabilă pentru practicarea anumitor exerciţii fizice, mai ales a celor care îţi sculptează rapid abdomenul şi te scapă de colaceii inestetici. Exerciţiile pentru mingea de fitness sunt destul de simple, iar dacă îţi achiziţionezi propriul tău fitball, le poţi realiza acasă, în timp ce vizionezi emisiunea tv preferată.
Exercitii de slabit cu mingea.
Beneficiile folosirii unei mingi de fitnessDacă faci exerciţii fizice cu mingea de fitness, îţi lucrezi toate grupele de muşchi, deoarece ai nevoie de o stabilitate mai mare. În scurt timp, vei observa că ai un corp tonifiat şi că depozitele adipoase se topesc sub povara masei musculare.Mingea de fitness contribuie la sculptarea unui abdomen plat şi la obţinerea unui posterior mai bombat şi mai ferm, dar în acelaşi timp îţi oferă mai multă rezistenţă fizică şi o energie de zile mari.Trebuie să ştii că mingea de fitness perfectă pentru tine este cea pe care o alegi în funcţie de înălţimea pe care o ai. Iată dimensiunile ideale:- 45 cm dacă ai o înălţime de 1,5 m
– 55 cm dacă ai o înălţime de 1,6 m
– 65 cm dacă ai o înălţime de 1,7 mVideo Exercitii de slabit cu mingea avansati:
Exercitii de slabit cu mingea.
1. Răsuciri de trunchi

Sprijină-ţi posteriorul pe mingea de fitness, du mainile la ceafă şi ţine picioarele uşor depărtate, pentru a avea mai multă stabilitate. Răsuceşte-ţi corpul spre stânga, apoi spre dreapta, în 3-5 reprize a câte 10-20 de repetări pentru fiecare parte. În timpul exerciţiului, muşchii abdomenului inevitabil se vor încorda, favorizând topirea stratului adipos.

Dacă oboseşti din cauză că nu ai deloc condiţie fizică, nu te suprasolicita, întrucât te poţi alege cu febră musculară.

2. Ridicări se bazin. Ridicările de bazin sunt unele dintre cele mai simple exerciţii pe care le poţi face folosind mingea de fitness. Întinde-te pe pardoseală şi sprijină tălpile pe mingea de fitness, având grijă să ţii genunchii flexaţi. Cu braţele depărtate de corp şi întinse pe sol, ridică bazinul până când ajungi să te sprijini doar pe mingea de fitness, pe umeri şi gât. Fă 3-5 seturi a câte 10-20 de repetări.

3. Înot în aer. Sprijină-ţi abdomenul pe mingea de fitness. Ţine picioarele uşor depărtate şi, în timp ce ridici un picior, ridică şi braţul opus. Repetă mişcarea şi pentru piciorul şi braţul opus, apoi alternează mişcările ca şi cum ai înota în aer. Odată ce te obişnuieşti cu acest exerciţiu şi îl practici cu regularitate, abdomenul tău va începe să arate din ce în ce mai bine.

4. Mers în mâini. Sprijină-ţi abdomenul pe mingea de fitness şi palmele pe sol. Începe să mergi în mâini, astfel încât mingea să-ţi ajungă în zona gleznelor, apoi mergi înapoi, astfel încât mingea să ajungă iar sub abdomen. Încordează muşchii abdomenului şi coapsele, pentru a putea realiza acest exerciţiu.

5. Ridicări de braţe. Aşază-te cu spatele pe mingea de fitness, apoi fă un pas în faţă, astfel încât doar umerii să se sprijine pe minge. Ţine braţele flexate pe minge, cu vârfurile orientate în sus. Roteşte-ţi uşor corpul spre stânga, în timp ce ridici un braţul opus, apoi roteşte-ţi corpul uşor spre dreapta, în timp ce ridici celălalt braţ. Alternează mişcările într-un mod rapid, în 3-5 reprize a 10-15 repetări.

sursa. eva.ro si unica