Antrenamentul cu scari

  • Andreea Stanescu
  • 12 Noi 2017
  • 0

Antrenamentul cu scari

Acest antrenament poate fi practicat pe stepper la sala sau acasa sau chiar in aer liber pe scari.

Acest exercitiu iti lucreaza fesele si coapsele si garantat te vor face sa transpiri si sa arzi grasimile.

Gandeste-te la asta: Cand ai vazut ultima oara pe cineva care nu a transpirat intens dupa zece minute de urcat scari?

Antrenamentul cu scari este de asemenea foarte bun pentru arderea grasimilor. De fapt daca abordezi acest antrenament intr-o maniera agresiva aproape ca vei simti cum arzi grasimile. Cheia este intensitatea. Nu trata timpul pe stepper ca pe o plimbare in parc. Lucreaza mai intens, alege un nivel de dificultate mai ridicat!

De obicei antrenamentul dureaza 20-30 minute de 2-3 ori pe saptamana.

Poti face exercitii de mare intensitate in intervale(HIIT) sau exercitii de intensitate redusa la starea de echilibru(LISS). Ambele stiluri vin cu rezultate foarte bune!

O metoda eficace este sa alternezi stilurile de-a lungul saptamanii, astfel incat fesele si coapsele - precum si restul corpului - sa obtina cele mai bune rezultate.

Fiti gata de provocare, indiferent ce versiune ati alege!

Depasiti-va limitele si veti fi multumiti de rezultate!