Antrenamentul cu numaratoare inversa

  • Andreea Stanescu
  • 12 Noi 2017
  • 0

Antrenamentul cu numaratoare inversa

Antrenamentele cu numaratoare inversa folosesc si perechi de exercitii si sunt o buna modalitate de a ramane motivat pana la sfarsitul antrenamentului.

Cu fiecare runda de perechi de exercitii antrenamentul e spre final,coborand de la 8 repetari la 7, la 6, ajungand in final la 0. Acea linie de finish mentala te mentine motivat!

Aceasta tactica foarte eficienta te va tine motivat pana la finalul exercitiului si poate fi folosita cu orice tip de exercitii!

Alegem ca exemplu un exercitiu foarte bine cunoscut de noi toti, flotarile.

Vom creste gradul de complexitate combinand flotarile normale cu o gama de exercitii pilometrice eficiente pentru slabit! Incepem cu 10 flotari, urmate de 10 exercitii pilometrice "Jumping Jack" fara pauza intre ele, vom lua o pauza de 1 minut dupa fiecare set de 10 flotari + 10 exercitii "Jumping Jack"(vezi cum se executa corect exercitiile jumping jack).

In timp ce facem aceste exercitii numaram invers de la 10 la 0. Se recomanda minim 3 repetari ale exercitiului iar atunci cand va obisnuiti cresteti numarul de repetari, nu cresteti numarul de flotari, sarituri sau timpul de odihna!