Antrenamentul cu intervale

  • Andreea Stanescu
  • 12 Noi 2017
  • 0

Antrenamentul cu intervale

Antrenamentul pe intervale se bazeaza pe exercitii de intensitate mare alternate cu mici perioade de odihna. Acest antrenament nu numai ca arde mai multe calorii decat un antrenament traditional cardio, dar iti si forteaza organismul sa produca hormoni care ard grasimile.

Cu antrenamentul cu intervale cresti secretia hormonilor de crestere, care au si rolul de a arde grasimile dar si secretia de adrenalina, alt hormon care arde grasimile si te ajuta reducand pofta de mancare.

Poti practica aceste exercitii acasa, alergand pe loc sau la sala alergand pe banda sau pedaland pe bicicleta.

Incepe cu o incalzire normala alergand usor pe loc sau pe bicicleta/banda, apoi dupa 2 minute creste ritmul antrenamentului cu aproximativ 20 de procente fata de o alergare/ pedalare normala.

Dupa 1 minut scade intensitatea alergarii la jumatate din intensitatea normala de pedalat/mers.

Continua antrenamentul alternand perioade de 1 minut de alergare/pedalare intensa cu un minut de alergare/pedalare usoara. O sesiune de antrenament ar trebui sa contina intre 6 si 10 cicluri de alergare usoara-rapida.

Cand simti ca te obisnuiesti cu acest antrenament si devine usor pentru tine, creste intensitatea fiecarui interval lucrand mai mult la intervalul de antrenament de intensitate mare si reducand din timpul de antrenament usor. De asemenea poti adauga mai multe intervale.

Repeta acest antrenament de trei-patru ori pe saptamana.