Antrenament de slabit cu greutati

  • Andreea Stanescu
  • 12 Noi 2017
  • 0

Antrenamentul de slabit cu greutati

Acest antrenament se bazeaza pe exercitii de intensitate mare cu greutati, cu mici perioade de odihna.

Acest antrenament se bazeaza pe principiul antrenamentului cu intervale doar ca vom creste intensitatea antrenamentului adaugand greutati si vom grabi arderea grasimilor!

Cu acest antrenament cu intervale si greutati poti sa iti lucrezi musculatura in timp ce pastrezi un ritm cardiac accelerat si maximizezi procesul de ardere a grasimilor.

Pentru a incepe acest antrenament alege doua exercitii care folosesc miscari opuse si antreneaza muschi diferiti. Poti alege spre exemplu un exercitiu de impins si unul de tras sau un exercitiu pentru partea de jos a corpului si unul pentru partea de sus.

Pentru fiecare exercitiu va trebui sa alegi greutati cu care poti face 10 repetari. Incepe cu 5 repetari din primul exercitiu, urmate de 5 repetari din al doilea exercitiu si apoi pauza. Pauza poate dura cat ti-e necesar.

Organizeaza-te in asa fel in cat sa nu ai nevoie sa iei pauza inainte de terminarea unui set(format din cele 2 exercitii alese de tine,alternate). Aceste exercitii se pot face la sala sau acasa, spre exemplu daca vrei sa faci aceste exercitii acasa poti sa combini flotari cu genuflexiuni adaugand greutati pentru incheieturi si glezne.

Incearca tot timpul sa iti bati recordurile si sa faci din ce in ce mai multe seturi cu pauze cat mai mici(2 minute maxim)